torsdag 7 april 2011

Har haft en mycket mycket bättre dag idag. Coren och spinningen efter jobbet gick bättre än jag trodde. Sedan har jag på fullaste allvar pratat i telefon konstant fårn klockan sex idag, tills nu. Fem timmar, och det ända "uppehåll" har varit när jag lagt på och pratat med någon annan ist. Telefonen har gått på lika högvarv som jag. Har skrattat och pratat allvar om vartannat.

Samtidigt har jag självklart kollat hockeyn. Önskar bara den kunde ta slut snart. Har gått snart 17 minuter i FEMTE perioden. Fem jävla perioder. Fatta hur trötta dom borde vara. Nu är det bara att den som har mest ork turar in puckjäveln i mål så jag får gå å lägga mig nångång :D Är sjukligt trött och jag vill gärna va pigg imorgon när vi åker till sorsele.

OCH JAAAA:::!!! Precis just nu turade skeå in den. SKEÅ hade orken. Vad roligt för norrland. Det kanske kan bli en spännande match på Tisdag när vi ska dit å kolla. :)

Nu ska jag fan i mig pang booom isäng!
Godnatt

Inga kommentarer: