måndag 18 april 2011

Igår mådde jag verkligen aspiss. Helt sjukt att man kan bli så dålig pga alkohol, och ändå blev det är rätt tidig kväll eftersom det spårade lite i slutet ;P Men fytusan va roligt jag hade. Hela det gänget är verkligen guld. Anna, Jonas, Joel, Krisitn, Felice. Sen saknades ju Ninni förståss. Fick även träffa Pernilla senare på kvällen. Dock slutade det lite i kaos för min del, men vi ska luncha idag så det blir nog bättre ;)

Tycker det kan bli torsdag fort så jag får åka iväg till sorsele igen. Det är verkligen konstigt hur jag mår så himla bra där uppe. Sen ska Anna med också, så det blir lite extra roligt. Hon har ju tjoffe såattsäga ;) haha.

Mor&Mats åkte för en timme sedan. Så jag får träna själv dehär dagarna. Inte alls speciellt roligt. Sen måste jag gulligulla me Susanne om hon kanske kan fixa mina naglar innan påsk. Det vore ju guld :)

Näe, mkt sjukdom på jobbet vilket innebär massa att göra. Dags att sätta igång! :)

Inga kommentarer: