fredag 1 april 2011

Påväg till Skellefteå å ska kolla Sverige - Lettland. Ska bli himla kul. Miljöombyte är alltid välkommet för min del.


Igår fyllde Julia år. Trevligt fika hos henne , men jag var tvungen att gå hem när sista perioden i hockeyn var. Jag va nervös och irriterad så jag kände att jag lika gärna kunde se det sista hemma. Och vilken tredje period. Sista 10 minutrarna satt jag inte still en sekund. Och sista minuten var bara kaos i min lägenhet och i mitt huvud. Usch. Det är inte hälsosamt att bli så arg. Pulsen va fan högre än under spinningpasset innan ;P.


Får se när jag kommer hem ikväll var som händer. Beror ju alldeles på hur sent det blir och hur taggad folk är. Men Annelie är ju i stan å hälsar på så det kanske händer något spännande. Annars sparas allt tills i morgon och då blire all in ;) (all-in UTAN bål ;) ). Vi vill ju inte att det ska sluta som sist med stukade fötter, minnesluckor osv. (och ja, jag skyller på bålen, ellerhur Anna?! ;) ). Synd bara att den festen krockar med grillning hos Joel&Kristin vilket också hade varit sinnesjukt trevligt. Men det kommer fler gånger. :)


Näe, nu äre nå cpluckor så de mobila internetet börjar krångla. Trevlig helg!

1 kommentar:

Anna sa...

nä ingen bål på ett tag, möjligen parkfesten ;D yaoo!
ha de bäst i kväll älskade.