onsdag 20 april 2011

Jag är på bra humör, även fast jag kan tvärirriterar mig på grejer. Har världens kortaste stubin, men är inte ett dugg långsint så det gör inte så mkt egentligen ;P

Ser fram emot i morgon. Då åker jag till sorsele för påskfirande med både släkt och vänner. Kommer bli huur kul som helst. Ska försöka hinna med träningen i morgon också, men det känns halvdrygt eftersom min bil har gått sönder, och det ända passet jag skulle kunna hinna är spinningen kl 07. Vet inte hur taggad jag är på att cykla från mig till teg så jag är där strax innan sju.

Va ju tvungen att cykla dit igår :P Egentligen så tar det inte så lång tid, men bara tanken på att man måste cykla upp för svingen i kraftig motvind efter ett RPMpass och ett Pumppass känns inte sådär jättelockande ;P

Får se om det blir träning på träna eller iksu ikväll. Beror på om tjejerna ska ut å äta eller om vi gör något tillsammans hemma?! Jag har absolut inte råd att gå ut, så gör dom det valet blir det träning och nudlar för mig del ist.

Äh, slutsvammlat. Lär väl bli massa mobiluppdateringar i påsk om jag känner mig själv rätt. Får se om det blir något innan vi åker i morgon. Beror på hur stressigt det blir =)

Inga kommentarer: