torsdag 28 april 2011

Jag mår lite bättre. Febern är borta och rösten har kommit tillbaka hyffsat iallafall. Nu är det bara denhär eländiga hostan kvar. Får ju inte sova på nätterna så det lite halvdrygt.

Sen att min bil fortfarande är trasig stör mig endel också. Hägge och hans kompanjoner va å kollade på den i måndags och tydligen har generatorn skurit sig, sen sa han att han skulle höra av sig, men har itne gjort det ännu, så någon riktig dom har jag ej fått ännu. Tur man kan cykla annars hade jag ju dött ;P

Ska kolla om Susanne kan fixa mina gräsliga naglar ikväll. Det vore toppen trots att det innebär att jag måste CYKLA till umedalen, vilket är väl ca 1 mil eller nått. Får se det som mitt eget lilla träningspass. Inte hundra att hon ska fixa det ännu, men jag hoppas det. Damen där är så dålig på att svara på sms ;) hehe.

Inga kommentarer: