måndag 19 mars 2012

1½ vecka kvar till provet. Min ångest är större än någonsin. Jag har på riktigt panik. Det känns som att jag inte kan nånting och när jag sitter och gör gamla prov går det uruselt. Blir gråtfärdig. Har sån sjuk prestationsångest och just nu förstår jag inte varför jag ens började kursen. 17 veckors teoriplågande och sen ska man sitta å betala omprov efter omprov eftersom jag är så jävla sämst på plugga och lära mig saker. Plugga har jag ALDRIG kunnat.

En tjej på kursen, som UTÖVER detta läser till jägmästare. Hur sjukt impad blir man inte?!. Hon pluggar alltså iprincip dygnet runt. Fattar inte sånna människor, men stor eloge till alla er som pluggar på heltid! Jag är sjukt impad.

Hursomhelst. 1½ vecka kvar. Får se hur många kvällar innan dess jag tillbringar i fosterställning gråtandes över ångesten.

Tack och adjö

Inga kommentarer: