torsdag 8 mars 2012

Jag är helt lyrisk. En ny combatrelease idag. Sjukt rolig som alltid. DESSUTOM hade dom lottning om en Combatväska och en Tränamössa. Och vet ni?? JAG VANN!! Det är helt galet. Jag vinner Aldrig, och då menar jag aaaldrig i lottningar. Jag vart galet chockad(och glad). Eftersom jag har tre Tränamössor redan, och Hanna inte hade någon, så fick hon den av mig. Näe, nu kan jag dö lycklig ;) haha.

På riktigt. Det finns inget mer underbart ställe att träna på som Träna. Det är lite som hemma. Alla är så underbara och trevliga. Sjukt peppande och verkligen ger en energi under passen. Det går inte att beskriva, så är det bara.

En bra dag. Diplom för utbildningen, sen en ny träningsväska. Aaaawesome

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till väskan, jag är nog minst lika lycklig som dig, kram mor