lördag 17 mars 2012

Jag å renita har nu bytt weekenddestination. Kanske barcelona istället? Mycket billigare + att vi typ har gratis boende där ;). Måste bara kolla upp lite med kursen på måndag vilka datum vi har skjutningar så jag inte missar det :).

Hursom. Igårkväll va jag hos farmor ungefär hela kvällen. Eller.... kring 09 åkte jag hem, slängde mig i soffan, kollade BB och sen gick jag å la mig. Detta resulterade såklart i att jag vaknade tidigt i morgon, så jag tog på mig träningskläderna och åkte iväg å körde lite. Känns apskönt nu i efterhand ska sägas :) Nu skiner solen, jag sitter å kolla skidskyttet, men tror jag ska sätta mig i solen på ballis och läsa istället. Vet inte vad som hänt med mig, men fan va gammal jag blivit ;p.

Borde även plugga teori, men vad som helst kändes roligare än det!

Inga kommentarer: