torsdag 15 mars 2012

Jag å Renita har småsurrat lite om en weekend till London. Hur awesome vore inte det?. Och vi hittade farligt billiga flyg dessutom. Blev galet taggad faktiskt.

Bara lite mer än två veckor kvar till påsk, vilket innebär både bra och dåligt. Onsdagen innan skärtorsdagen har jag teoriprovet på kursen. Kommer blir GALET nervöst ska sägas. Måste verkligen ta tag i pluggandet! Men... när provet är gjort är det bara en dag kvar tills påsk. Den bästa långhelgen på året. Sorsele som vanligt förståss, och Julia ska också med. Kommer bli lika kul som alla andra påskar. Det är verkligen den absolut bästa tiden på året och det kommer ingen kunna ta ifrån mig!

Nu, blir det dubbelpass på träna. Är galet trött, så jag skulle inte kunna hålla mig vaken till 19 då combaten börjar, och jag har inte så mycket bättre för mig här hemma ikväll så åker dit å kör pumpen innan kl 18. Finns inget bättre sätt att fördriva tiden på :) dock tråkigt att jag bli själv ikväll också då mina träningskompanjoner fortfarande är sjuka! :(

Fredag imorgon. & jag är bjuden på middag hos farmor. Farbror M fyller år så det blir kul att träffa dom också :) Ska dock försöka klämma in lite träning däremellan :)

Inga kommentarer: