söndag 11 mars 2012

Vilken galet rolig helg det har varit. Fredag blev det lite vindrickning hos Annelie med hon, Mia, Anna och Hanna. En sväng på Olles efteråt. Allmänt supertrevligt.

Igår hängde jag på I20s skyttehall. Övningssköt i typ tre timmar vilket var galet kul. Under tiden jag var där hängde Anna å Hanna hemma hos mig och gjorde sig iordning för kvällen. Blev tacokäk på nattöppet och sen födelsedagsfest för Boman. Jag agerade chafför hela kvällen, men jag hade så skadat kul ändå. Åkte även en sväng till obbola till moster som hade besök från piteå. Himla trevligt. Slocknade kring 04 nångång. Bilder från kvällen får ni hitta på http://bestofwimo.blogg.se som vanligt.

Idag har jag suttit i sekeritariatet på gamlia på en innebandymatch. Hanna skrev protokoll och jag höll koll på klockan och utvisningstid osv. Det va sjuuukt kul, även fast jag va döönervös innan.:P

Nu åker jag strax iväg å ska köra ett efterlängtat Attackpass. Har längtat galet mycket eftersom jag oftast inte kan va med på måndagar nuförtiden.

De va allt för mig. Tack å adjö

Inga kommentarer: