tisdag 6 mars 2012

Helvete å.
Dagen började rätt pisst. Vaknade på fel sida, men det blev mycket bättre när jag kommit igång på jobbet. Sen kom jag hem, å skulle ta på mig träningskläderna. ALLT, låt i tvätten. Då kom jag på att jag skulle tvättat igår, vilket jag helt hade glömt. Men jag hade några gamla träningslinnen kvar längst in i garderoben, men ack va hemskt. Jag känner mig som en uppstoppad korv. Inser hur sjukligt mycket jag har gått upp i vikt...... igen. I hate it. Mår verkligen sjukt dåligt över mig själv just nu. Magen är som ett stort fladder och ingenting är riktigt okej. Bröt ihop och tänkte hoppa över träningen ikväll bara föratt jag inte vill visa mig just nu. Men hur klokt skulle det vara?? Näe, justde.

Packar istället med handduk och dyl, och tar med mig och duschar och bastar på Träna efteråt. Kanske får mig på bättre humör. who knows! Död åt denhär dagen och de senaste veckorna

Nuuuu, ska jag slänga in en tvätt innan jag drar.

Inga kommentarer: