fredag 8 juni 2012

Efter jobbet åkte jag å träna en sväng, sen hem å snabbduscha innan jag mötte upp Renita, Erik och Devin på stan. Blev karuseller för både stora och små. :)

 Devin och Renita 

 
 Devins absoluta favvo. :)

Jag å Renita höll oss till dom mer hemska karusellerna ;)

Helt chockad blev jag dessutom när jag vann i en sån spelautomat där man ska "gripa tag" i saker. Har aldrig i mitt liv vunnit men ikväll då jäklar. Blev blixtenbilen och Devin blev glader :)

Nu blir det snart sängen. En fredagkväll och klockan är halv tio. EM har börjat och jag småglottar på den och ska försöka slita mig innan den är slut för dagen. Blir en väldigt tidig imorgon. Dola på å packa, käka frulle innan hämtning kommer 08.30. Träna hela dagen. Är sjuuuukt taggad :)

Kommer att bli sköna två veckor framöver nu. Behövliga, tror jag.


Inga kommentarer: