söndag 24 juni 2012

Känner mig besviken. Ledsen och fundersam. Tog på mig löparskorna och sprang de fem kilometrarna till Träna innan pumpen. Bara föratt rensa huvudet lite. Det ska tilläggas att jag hatar att springa. Det är bland det tråkigaste jag vet, på riktigt. Speciellt inne i stan, helt okej i skogen.

Pumpen gick okej. Ryggen jävlas som vanligt, men med lite vikt gick det helt okej. Håller på göra tonfiskröra att he på hårdbrömackor nu, sen bädda ner mig i soffan och fundera ut vad jag vill ha ut av mitt liv. Hur jag vill att det ska se ut och hur jag vill att jag ska må. Försöka sluta stressa överallt, kanske försöka tänka på mig själv nångång? Önskar att folk bara kunde prata, eller åtminnstonne lyssna när man säger något, men det funkar visst inte så.

Aja, skönt med långhelg. Men nu är det mycke i veckan, så ska försöka göra det bästa föratt inte stressa ihjäl mig. Men det är bara att sätta på leendet och göra som vanligt, så brukar det alltid lösa sig innan fredag.


Inga kommentarer: