måndag 18 juni 2012

Jaha, vet inte vad jag ska säga just nu. Är så redigt förbannad och less så jag vet på riktigt inte vars jag ska he mig nånstans. Jag är så glad över att jag har två olika familjer, så är det bara. Ena helt fucking jävla underbar, andra - not so much.

Aja, förutom det så har jag tränat ikväll. Först attacken med världens bästa Emma, sen pumpen ett tag efter det. Sämsta pump-passet jag gjort på länge. Kan va föratt min rygg kracka ihop totalt i andra låten, och att mitt högra knä är långt ifrån okej. Tjurig som jag är så körde jag igenom allt ändå. Jag är väl medveten om att "man ska lyssna på sin kropp" men om ni förstod hur frustrerad jag blir utan träningen så nämner ni inte dom orden. Punkt slut.


Pernilla och Jag. Allstars, vin, fotboll. Sämst fotboll, men heltrevlig kväll. Kärlek till er som var med! <3


Inga kommentarer: