måndag 4 juni 2012

Kvällen blev en kväll i besvikelsens tecken. Är så less just nu så jag på riktigt funderar på att skippa Tränas medlemsfest på lördag och åka upp till sorsele istället. Mamma och Mats åkte ju i helgen och stannar till söndag. Där finns det fina, snälla och underbara människor som jag verkligen tycker om, och som tycker om mig. Lite iallafall.

Provtränade för första gången idag ocskå. Körde ett superintervallpass på crosstrainern. Gick.... sådär. Foten är fortfarande inte fit for fight ännu och jag blir mer och mer irriterad ju längre jag inte får träna det jag VILL träna.

Önskar bara att jag kunde bli riktigt elak för en gångs skull. Iskall och känslolös. Sååå mycket bättre saker hade varit. Finns det sånna kursen tro?

Ta mig bort från denhär stan, från alla falska äckliga oärliga människor, och ge mig styrkan till att bli totalt känslokall och obrydd om saker och ting. TACK!

Inga kommentarer: