torsdag 14 juni 2012

Har ett stort orosmoln över mig. Ingen behaglig känsla, men något jag kunde förutsett egentligen.

I övrigt klippte jag mig idag. Å färga å slinga. Mycket for, och helt ny frisyr på ms Andersson just nu. Väldigt ovant ska tilläggas, men man vänjer sig säkert.

Varit på skjutbanan ikväll dessutom. Både kul å inte. Tycker det är skitkul att skjuta men samtidigt blir jag så ledsen eftersom att träningen hamnar i skuggan just nu. Har dock bara älgprovet kvar, och bara tisdag nästa vecka kvar att öva, och tisdag efter midsommar så skjuter vi provet. Förhoppnignsvis klarar jag det då, så jag får fokusera på träningen igen. sjukt hur man kan få sån abstinens. Men samtidigt måste jag verkligen klara examen innan juli så jag hinner få licensen innan jakten i höst. Jobbigt med prioritering.

Imorgon är det ödesmatch. Sverige England. Förlorar sverige är det kört, men vi får väl hålla tummarna. England är inte vad dom en gång varit.

Helplanerad helg dessutom. Känns skönt samtidigt som det är lite stressigt. Men jag hatar ju dötid och har vant mig vid att vara stressad dygnet runt så det är väl en bra helg som kommer med andra ord !

Ajust. Spelade första beachvollyboll"matchen" igår också. Kul, men de gick sämst. Förra sommaren va jag faktiskt, om jag får säga nått bra om mig själv nångång, jääääävligt bra. Men det kanske har att göra med vilka som spelar på ens lag ;) eller vad säger du , Anna? haha

1 kommentar:

Anna sa...

Hörrö du!! :P men trevligt hade vi ju iaf och det är ju huvudsaken! ;)