måndag 11 juni 2012

Egentligen är jag alldeles för förbannad föratt ens skriva något possitivt just nu... MEN!


... jag måste bara skriva tack, till Träna för i lördags. Alla underbara instruktörer, tränamedlemmar och alla andra som gjorde dagen så lyckad som den blev! En fantastisk dag men 4 timmars konstant träning och sen bubbel och plockbuffé på Rex. Prisutdelningar och andra fina "uppträdanden". Ni är det bästa. Så är det bara.

Nu tänker jag tjura ett tag till över Sveriges förlust. Mina anteckningar är inte alls roliga att renskriva, och när jag tjurat klart blir det lite mys å försöka sova. Sen ser vi fram emot morgondagen för.....

.... då tar min lilla lilla lillebror studenten. En ungdoms lyckligaste dag. Det jag inte förstår är när han blev så gammal. Jag menar, det innebär ju att JAG också blivit äldre. Men så är det väl ändå inte.

Inga kommentarer: