måndag 13 augusti 2012

Första arbetsdagen avklarad. Gick bättre än jag trodde att kliva upp i morse. Gick bättre än jag trodde att jobba. For och träna ett tag efter jag slutat. Gick inte ALLS så bra som jag trodde. Min rygg.... Not okey - helt på rikt. Och jag blir lite arg på mig själv. Har ju en tjurskalle utan dess like, vilket gör att om jag börjat träna, ger jag inte upp utan kör hela passet även fast jag egentligen vill gråta en skvätt. Och jag vet att "man ska lyssna på sin kropp" men det är ju SÅ roligt. Hade det inte varit för Tränas underbara instruktörer så hade man nog inte varit lika tjurig. Men men.

Ny dag imorgon. Och snart dags att ta tag i sitt liv på riktigt.

Btw, kräftskivan i lördags va den bästa ever. Skickar er vidare till Annas blogg för bilder. Skulle gissa att dom kommer upp nångång ikväll. Jag orkar aldrig fixa med bilder. Inte ikväll iallafall. Dock ska ni få en rolig video som jag ska lägga upp i veckan. Mina vänner är dom mest sinnessjukaste jag vet, men åååh vad jag älskar att umgås med dom.


Inga kommentarer: