tisdag 14 augusti 2012

Natten som var, va den värsta på länge. Kallsvettades, frös, svettades igen och så höll det på hela natten. Trodde jag skulle bli sjuk eller nått, men mådde prima i morse så det kanske bara temporärt (?).

En annan sak jag tänkte på i morse. Jag har INGA byxor. Alltså, jag äger inte ett par långbyxor som inte är trasiga, för stora eller för små. Inser att det kommer att bli ett problem i vinter. Nu har jag ju massa jeansshorts, kjolar och andra "kortsaker". Men sen då? Det är ju inte direkt varmt på mornarna längre. Måste jag alltså ut på en shoppingrunda? ;) Inte föratt jag vill, utan Måste för en gångs skull. Dock är det bland det värsta jag vet - att prova och köpa byxor!

Hursom. Håller på packa iordning träningsgrejer och duschgrejer. Ryggen mår fortfarande pyton men det är ba på´t igen. Efteråt bjuder nämligen finaste baby på grillat. Blir sjukt awesome :)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag kan lätt hänga med.. Jag har bara byxor som jag i ett fåfängt ögonblick tror att jag ska klämma mig i...en dag... :D