lördag 11 augusti 2012

Kan man sträcka ryggen under golfspelande? Jag har ju alltid problem med ryggen, men det va sjukt länge sedan jag hade såhäääär ont, och det kom liksom efter golfandet i torsdags.

Blev en väldigt bra "sistasemesterdag" igår hursomhelst. Strandhäng, beachvolly inne på stan, middag med fina vänner och filmmys. Vet inte vad det är med mig men jag gråter typ till varje film jag ser. Så har det typ varit i flera år. Jag gråter till allt. Tillomed OS. Fick iaf gråta mig igenom två filmer igår, helt vansinnit. Och en film va dessutom TECKNAD! :p

Har varit och jobbat precis också. Första dagen på jobbet på fyra veckor. Känns inte ens som man varit borta. Nu blire diska, städa, duscha, fixa iordning inför kvällens kräftskiva ute i Yttersjö. Kommer nog bli sjukt awesome :) Tillochmed jag, Sandra Andersson ska ha LÅNGklänning ikväll. Känns helt vansinnigt. Jag kan verkligen inte bära upp långklänning faktiskt. Men jag har en gång köpt en, och vilket tillfälle passar inte bättre än detta att använda den. Skogsfest och bara nära vänner. :)

Återkommer väl imorgon med mer jobbångest, och kanske nått om hur kvällen blev :)

Inga kommentarer: