fredag 24 augusti 2012

Jag har insett att det finns så många människor jag saknar i mitt liv. Vänner som utan anledning försvunnit, eller vänner som man bara glidit ifrån. Vänner som man pga löjliga bråk inte längre kan prata med.
Finns rätt mycket jag önskar jag kunde fått ogjort, rätt mycket jag skulle vilja ha svar på men man kanske bara ska finna sig i det, vara glad för dom som faktiskt finns kvar, och dom som faktiskt anstränger sig föratt behålla vänskapen.


I övrigt är det nog bara "en sån dag". Där tankarna hinner ikapp och humöret inte är mitt bästa. Känner att vissa just nu gör mig besviken. Tar en för givet osv. Men jag startar denhär dagen med en hejdundrandes huvudvärk och hoppas den går över tills mötet 8.30. Annars åtminnstonne tills ikväll då är älskad vän som "flytt" landet ska mysa med mig heleste kvällen. Catchuptime!

Trevlig helg

Inga kommentarer: