torsdag 27 september 2012

En sån dag idag. Just nu är jag nån slags tickande bomb. Som snart kommer explodera. Ibland blir det bara för mycket, och jag önskar att jag inte brydde mig ett dugg över vad folk tycker, utan bara kan titta åt ett annat håll, men jag är tyvärr inte så. Jag är nog mer känslig än vad jag kan verka. Och nu när det är såååååå mycket smågrejer som jag irriterar mig på, och som stör mig i vardagen så bryter jag lätt ihop. Dock aldrig inför folk, däremot blir jag lite nedstämd och pratar inte som jag brukar.

Jag stör mig på det mesta just nu. Det som är så skönt är de jag har nära mig som jag kan prata med utan att det snackas skit efteråt. Jag TÅL inte sånt. Är så spyless på skitsnack och folk som är känsliga (ink. mig själv). Spyless på att träningen ikväll gick åt helvete. Spyless på att folk inte är dom jag trodde att dom är.

Nu har jag en dålig dag, jag vet. Kommer säkert kännas bättre imorgon, det får vi se då. Nu ska jag ut på kvällsprommisen med Troja, sen försöka komma isäng i tid. Är måttligt avundsjuk på Pernilla som åkte till Turkiet igår. Är ju hundvakt åt Troja under tiden, och inväntar yttligare en hund. SNART hoppas jag :) 






Inga kommentarer: