måndag 17 september 2012

Jaaaa, jag vet att jag är världelös. Bilderna ligger kvar i min telefon fortfarande och jag är för lat föratt hitta åt sladden till den just nu, så bilder kommer imorgon! (kanske ;)).

Kände mig sjukt orkeslös när jag kom hem från jobbet. Kände inte föratt göra nånting alls utan bara gräva ner mig och sova hela kväll. Släpade dock mina ben, som kändes som betongklumpar, till Träna för ett Attackpass. Himla kul eftersom det var ny release. Jobbigt som vanligt, men såå kul.

Har dessutom lagat mat nu efter träningen, och gjort matlådor. Inte varje dag det händer, men nu när frysen är full med älgfärs så måste man ju passa på å laga nått gott :)

Nu, blire dusch, sen gosa ner mig i soffan framför nån serie. Ska dessutom försöka ta mig isäng i tid ikväll.

Sen hoppas jag ju på kusinbarn i dagarna. Och att jag får ha lite hundmys här hemma medans det lilla pyret kommer till världen :) Kusinbarnen blir allt fler och fler, kommer yttligare ett i April :) Yeeeey!

1 kommentar:

Angelica sa...

Grattis till 18-taggarn!
Ja alla hoppas vi att du snart är ett kusinbarn rikare, men jag kan låta meddela att han verkar vilja stanna där inne. Inte ett tecken än så länge.. Och supergulligt av dig att ta hand om våran fyrfota bebis förresten, det är guld värt!