onsdag 5 september 2012

Träningskortet är nu fryst. Iallafall tillochmed 17/9. Har insett att jag är såpass sjuk att jag inte kommer kunna träna mer denhär veckan, och sen åker jag till sorsele på fredag i 1½ vecka. Längtar vääldans till att få komma bort ett tag.

Gårdagen var nog den bästa sjukkvällen på länge. Pernilla den sötnosen bjöd hem mig på middag. Sen passade hon upp mig med kaffe och glass medans jag låg nedbäddad i hennes soffa. Tittade på film och dokumentärer. Tack älskade du för det. Bästa sjukmedicinen :)

Ikväll ska jag FÖRSÖKA ligga hemma, helt själv, och njuta av det. Det är faktiskt ett stort problem jag har - att vara själv. Jag haaaatar det. Blir så sjukt deprimerad och tycker att allt suger. Kanske går bättre dock nu när jag pendlar mellan feber och icke feber, hosta och täpt i näsan. Är konstant trött dessutom så jag kanske sover hela kvälllen och natten istället.

1½ jobbdag kvar, och låt oss alla hoppas att jag blir frisk (iaf piggare) innan älgjakten som startar för oss på lördag.

1 kommentar:

Angelica sa...

Krya på dig!!

Och ta dig något varmt att dricka, tänd några ljus och gör dig ett mys-näste i soffan. Då kanske det inte känns lika överjävligt att vara ensam.