söndag 30 september 2012

Nu är allt klart inför starten imorgon. Handling, förberett lite lådor till jobbet, mätt, vägt och fotat. Sjukt jobbigt dedär med fotningen. Trodde inte alls att det skulle vara jobbigt, men att se sig själv på det där viset gjorde typ ont i kroppen. Helt sjukt. Sen fattar inte jag hur jag ska kunna äta all denna mat ? Mat ska ju äta tammetusan hela tiden, och jag är van att knappt äta alls.

Sen får vi se hur det kommer bli med rökningen. Vill ju verkligen att sluta, men är lite rädd att misslyckas om jag ska börja med allt samma månad. Vi får se hur det går. Jag ska göra mitt bästa, men känner jag att jag inte kommer palla med humöret och kosten, så slutar jag röka 1 november istället då FF är slut. För hellre ner i vikt än sluta röka, så är det tyvärr.

Aja, vi hörs väl när vi hörs.

Inga kommentarer: