torsdag 20 september 2012

Usch vad jag är seg idag. Att hälla i sig kaffe igårkväll när Elin och Mona (?) var här och sålde massa produkter åt mig och mina fina flickor va nog inte mitt smartaste drag i livet :) . Har sovit extremt lite under natten. Men ack va trevligt det var igår. Planen var inte riktigt att jag skulle köpa något, men vi alla vet ju hur det brukar gå. Och nu har jag faktiskt "slösat" pengar på bra produkter så det känns ju lite bättre då.

Kvällens plan är dubbelpass. Pump sen Combat, men humör just nu säger att jag ska stanna hemma och sova igen alla dessa förlorade timmar. Men jag vet ju att när man väl är där försvinner tröttheten, men får se om jag kanske bara kör pumpen och hoppar combaten så jag hinner varva ner efteråt så jag kanske kan somna lite i tid ikväll.


Inga kommentarer: