söndag 23 september 2012

Vilken kväll det blev igår. Galet roligt och än då så långt ifrån som jag hade tänkt det. Gick aldrig ut på krogen, eftersom dom inte ville släppa in tre stycken under 20 (Lillebror+två kompisar till han) så dom gick å käka, jag å Anna drog en sväng till Invito och sa hej till pappa, och stog å surra me Jocke ett tag. Sen for vi hem till Anna, men efter ett tag får jag en utryckning. En vän behövde prata så jag tog cykeln till Olearys och mötte upp henne. Även Anders och Boman. Stod å surra, boxades och skratta allmänt. När krogen stängde blev man ju kvar ett tag till eftersom det kom massa folk som man kände :)

Hemma kring 03, surra i telefon ett tag, och sen somna jag som en stock i min nya helt fabulösa säng :)!

Nu väntar jag på att hissövägsligan ska komma hit så jag slipper sitta själv. Sen invänta att Pernilla slutar jobbet å då blire pizza! :) Snart första oktober, och jag längtar! Ciggaretterna säger jag då hejdå till och fitnessfighten ska startas. Blir nog sjukt awesome. Sen innehåller ju oktober en stockholmsresa, och en sorseleresa så det blir nog stört kul :)

Men tack alla för igår, det var trevligt som tusan!

Inga kommentarer: