söndag 23 november 2008

helgen.

Resultatet av mitt lussebullsbak.

Ifredags kom Anna, Robin och Benjamin och hälsa på. Jag bjöd på kaffe och nybakat. Timmy, Simon kom också och fikade och lite senare även Moa. Sen blev det fest på mariehem hos Ansee där vi inte blev långvariga, och sedan efterfest här. Har precis stått och diskat ca 30 glas som stog lite överallt. Varför folk måste ta ett nytt glas varje gång dom ska dricka nått är för mig en gåta.

Igår satt vi hos André ett tag, sen till nått annat ställe på haga. Jag blev less så jag åkte till mina bröder som va hos Peter. Sen gick vi vidare till brorsan, sen pipes, sen Olles. Jag har sagt hela veckan att jag verkligen INTE skulle ut på krogen, men det går aldrig som jag vill. Så jävla tragiskt. Jag måste skaffa andra vänner som inte är ute på krogen hela tiden :P Det är tammetusan helt omöjligt att ta det lugnt en helg. Men inte nästa helg men helgen efter det funderar jag starkt på att låsa dörren, stänga av mobilen och bara sitta hemma och döglo film hela hela helgen.

Näe, nu blire kungfu panda. Den filmen är faktiskt rätt rolig.:)


Inga kommentarer: