torsdag 27 november 2008

julpynt.

Idag julpyntade jag, Mari och Elisabeth på jobbet. Tomten byggdes ihop och den spelande tomten åkte fram. Adventsstakarna, juldukar, julljus och "fönstertomten" också. Nu har vi det rätt mysigt i fikarummet..



Snart kommer mamma och två av mina mostrar hit och ska fika. Så städat som jag har det nu har jag nog inte haft det på länge. Har sprungit upp med massa grejer till förrådet så alla kläder som inte fått plats någonstans inte ligger på golvet och dammar utan nu också får plats. Och jag kan berätta att lägenheten känns mkt större helt plötsligt. haha.

Förövrigt är jag sjukt trött, så ikväll blir det en tiiiidig kväll.

tjing.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kaffet o dom goda lussekatterna.Du är ju en hejare på att baka. Kram från mor.

Anna sa...

vilken fin tomte!! :)