onsdag 19 november 2008

uppskattning.

Jag, Ingrid och Elisabeth fick en chokladask idag.
Det är kul när folk visar uppskattning för det man gör.

Nu har min depperiod börjat känner jag.
Det är kolsvart ute när man går till jobbet.
Kallt å jävligt.. Sen är det kolsvart när man
går hem på eftermiddagarna också. Man får
liksom aldrig se ljuset på dagarna.

Äh, ska springa å snabbfixa det sista nu,
sen dra mig hemåt och tvätta. Ska även
tvätta upp mina bröders kläder som låg
slängt lite överallt hemma hos mig efter
helgen.

Kan väl även tillägga att jag är sjukt irriterad och
förbannad över hur ini helvete dom visar sverige-holland
på fucking jävla KANAL NIO ikväll. Förstår inte riktigt
hur dom tänker. Arg blir man iallafall. Sjukt arg!!!

2 kommentarer:

Anna sa...

ooh julen börjar närma sig med chokladaskar hör jag! ;)

Pernilla sa...

Ååh, vi måste nog hänga lite du och jag!
Jag lider av lite höstdepp jag med :(