onsdag 12 november 2008

rastlös.

Rastlös är precis vad jag är just nu. Dock har jag ingen ork till att göra något annat än att röra mig mellan sängen, soffan och datorn. Jag som hade tänkt hinna med rätt mkt när jag är sjuk, nivet såntdär som man aldrig har ork till efter jobbet. Typ torka golvet, dammtorka överallt och verkligen storstäda. Grejen är bara det att jag inte riktigt tänkte på att när man är sjuk och hemma från jobbet, innebär det att man alltså är hemma föratt man inte orkar jobba, alltså har jag ingen ork till att städa heller. Det ända "måste" jag har idag, är tvätten, men det är inte speciellt ansträngade.

Jag vill att halsontet ska försvinna så jag kan äta och dricka normalt.
Jag vill att febern ska försvinna så jag orkar göra annat än ingenting.
+ att jag VILL tillbaka till jobbet. Det är så sjukt tråkigt att vara hemma
själv hela dagarna + att jag kommer efter så mkt i jobbet, vilket bara
drabbar mig själv.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackar, stackars lilla gumman! Ska jag komma och blåsa på det onda?

Sandra sa...

jaa, det får du hemskt gärna göra. Det finns inget jag hatar mer än halsont. Speciellt inte när det är såhäääär ont! ;(