onsdag 26 november 2008

vinst?!

Extremt trevligt igår på travet.
Skrattade som vanligt mest hela tiden.
Allt som allt gick jag 8kr plus. haha!
Men då köptes det en del grejer också.

För Viktor, Oskar, Anton och Peter gick
det inte bra alls, men jag blir inte förvånad.

Blev senare än jag trodde. Åkte förbi Peter
efter travet ett tag och satt där och tjattra
med alla. Sen när dom skulle ut på krogen
insåg jag att jag va tvungen att kunna tänka
på jobbet idag så jag åkte hem istället. Somna
typ direkt.

Middag på norrlandsoperan efter jobbet. Jag orkar
nog itne åka hem och "fixa" mig. Det kändes bara
onödigt, det är ju liksom "bara" jobbet. Dom ser mig
ju lika sliten varje dag ändå så det spelar ingen roll.
+ att det blir knapert med tid eftersom middagen är
17.00. Men det blir nog trevligt på nått vis ändå ^^!
haha.

äh, babbel babbel. Måste nog börja jobba strax. haha!

Inga kommentarer: