tisdag 4 november 2008

babbel.

Resan hem från gotland var en version i sig.
Det bestog ungefär av fleeeera timmars väntan,
en uttråkad, flygrädd och extremt sliten Sandra,
försenat flyg och en försvunnen väska på alvik.
Har nog aldrig varit så less som när "någon" tog
fel väska och min väska hamnade i Vindeln ca
02.30 - 03.00 på söndagnatt.

Igår sov jag, ungefär hela dagen förrutom de timmar
jag tvättade och packade upp väskan. Va iväg och försökte
träna också, men smärtan i min kropp insåg att det inte gick
så jag var inte speciellt effektiv kan jag tala om.
Idag har jag varit och shoppat värktabletter på apoteket.
Jag har helt seriöst ont i varje millimeter på kroppen och alla
blåmärken är stora som jag vet inte vad. Verkligen allt gör ont
så värktabletter är väl nödvändigt.

Sen har jag gått å blivit väääldigt förvirrad. Det är sååå mkt jag
skulle vilja skriva men det går inte här. Fel människor läser och
allt kommer missuppfattas, därför tänker jag låta det vara.

Men, när jag kommer hem idag hade jag faktiskt tänkt försöka
anstränga mig föratt lägga upp lite bilder från gotlandsresan.
Jag vet att jag ofta säger så, men jag ska verkligen försöka.

Nu måste jag stressa iväg och jobba. Sjukt mkt att göra eftersom
jag va ledig igår, jenny va sjuk, sofia är ledig och allt måste hinna
göras.

Tjohejsanhejdå...

1 kommentar:

Pernilla sa...

Yaay, Du är hemma igen :]