måndag 4 maj 2009

Eftersom jag är totalt värdelös på att lägga upp bilder på bloggen, eftersom jag aldrig orkar lägga in bilderna på datorn så blir det ofta väldigt tråkigt. Jag håller med folk som skriver att bloggar blir roligare med bilder - för det bli dom. Därför ska jag försöka vara bättre på det. Och innan jag kommer in i det så har jag nu lagt upp massa bilder från olika tillfällen och så. Bara så ni vet! Hah!

Bara att bläddra ner och kolla om ni nu vill.

Blandade bilder från massa tillfällen, sen jävligt mycke bilder från V75 - Den bästa lördagen på väldigt länge! Se och njut!

2 kommentarer:

Elin Edling sa...

Lägg upp min film!! Vill seeee =) =) =) Vad röker du förresten? Aska? moahahaha

Sandra sa...

Haha, jag kan fixa det när jag kommer hem idag om jag kommer ihåg det! :)

HAHAHA!!!! jag dööör. satt och tänkte på detdär igårkväll i min ensamhet och började typ asgarva för mig själv ;p tur humorn är på topp! :D