torsdag 28 maj 2009


Ungefär såhär trött känner jag mig just nu.
Skulle ge mkt föratt få fara hem till sängen
och sova en timme eller typ, fem?!




Mina&Sofias älsklingar vann igår. Jag va glad innan, men oj va jag log efteråt. Igår va i största allmänhet en bra dag. Det flöt på på jobbet och kvällen var mys. Att somna klockan 03 innan man ska upp och jobba är dock ingen hit för kroppen dagen efteråt. Men jag fick ju lära mig endel "livsviktiga" saker ;P. Te.x så finns det en båt som är lika stor som titanic gånger fyra som fraktar maaaaasssoooor av containrar. Cola är godast att dricka efter en sliskig pizza eller skräpmat överhuvudtaget och att mjölk endast går att dricka iskall. Vatten funkar till allt, och juice typ på morgonen. Det va ett roligt samtal. Eller. santal och samtal. Det var ett samtal mellan Micke och "Micke2".:) Jag försökte väl mest sova. haha! Men kul var det.

Ledig i morgon pga brännbollsyran. Tänkte att man kanske får sova ut då, men icket. 09,30 ska jag vara "klar"(alltså, kunna-visa-mig-ute-bland-folk klar) . Blir hämtad föratt göra några små ärenden och sedan hem igen. Då ska alla duscha och fixa föratt sedan innan 12,30 vara på ängarna. Hoppas stormen lägger sig innan dess bara. Är nog inte så kul att spela i detta blåsväder. Aja, nu ska jag hälla i mig nå kaffe så jag pallar att vara vaken. Är somsagt sinnessjukt trött och allt går i slowmotion idag.. + att jag ska tvätta ikväll. Ingen tid, ingen ro!

So long :)

Inga kommentarer: