onsdag 13 maj 2009


Just nu lever jag fattigt. Jag hatar att låna pengar. Men det är ett måste. Mamma fyller år på fredag och Pernilla idag (Grattis baby). Ska på stan efter jobbet med Anna och kolla runt efter presenter. Sen ska jag förbi tomtebo kring 19 - 20 på födelsedagsfika. Skulle egentligen träna med jag skippar det för Pernillas skull :) (eller, kanske för min egen - hallå, det bjuds ju på fika och jag är inte den som är den ;P ).

Är allmänt less på stämningen på jobbet också. Översittarmänniksor, så fruktansävrt negativa, klagar hela tiden över typ ingenting.. Åååh, ajg blir så less. Har ingen motivation att fara hit på morgonen. Speciellt inte nu när Sofia ska gå ner från 50% till typ.. 25%?!. Hon är min solstråle och hur jag ska klara mig utan henne är en gåta. H är ju iofs kvar, vilket är bra, eftersom hon är solstråle nr. 2. Äh, less less less less. Ska väl stänga in mig nånstans nu och typ avreagera mig. Jag har kommit fram till att jag blir en depprimerad person av att ha depprimerande personer runt om mig. (på jobbet alltså). Inte bra inte bra.. Så, ni får ursäkta att jag klagar mkt här ibland, men det är bara här jag kan klaga, eftersom jag aldrig gör sådant öppet inför folk IRL!.

Tjing.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Aoouu, vad bra att du kommer hit!
Höll tummarna för att du skulle strunta i träningen ;)