tisdag 5 maj 2009

På begäran av Elin

Denhär filmen är inte kul för någon förrutom mig och Elin. Men det är mycket vi tycker är kul som ingen annan tycker. Vi har en slags humor utöver det vanliga - på ett possitivt sätt förståss. Men personligen tycker jag att det hade varit roligare om Elin misslyckats med det hon gjorde, det hade ju liksom spetsat upp videon lite. ;) Sen att hon dessutom verkar heeelt obrydd efteråt medans jag svammlar på som vanligt är ju nästan bara pinsamt - för mig alltså! Men Jens var tydligen viktigare än vårat extremt roliga "bus" så vad ska man säga! haha.

3 kommentarer:

Elin Edling sa...

Haha, kung!! Fast det var ju faktiskt ditt toa behov jag var mer brydd över ;)

Hanna sa...

Åkte cykel på fyllan, trillade och landade på huvudet :P

Elin Edling sa...

haha, jag är nykter!