fredag 15 maj 2009

Jag skulle kunna berätta sånna tråkiga vardagssaker som hur less jag var i morse när jag klev upp, hur mycket jag inte vill åka till jobbet och hur otroligt trött och rastlös jag är just nu. Men, jag ids inte. Det är ju sånna grejer som jag skriver typ... varje dag?!

Hursomhelst. Ikväll väntas middag hos Anna. Det ska blir trevligt. Ska försöka fixa lite pengar bara men det löser sig väl på ett eller annat sätt. Hoppas jag iallafall. Annars skulle man säkert kunna få ihop en liten förmögenhet av att leta 1kronor på golvet i lägenheten.

Har till 80% tagit på mig att vara häst&"lillebror" vakt nästa helg eftersom det är hästutställning nere vid stockholm och far vill åka dit. Han kan dock inte åka om inte jag kan ta hand om hästarna. Om jag hittar en bil jag kan låna den helgen är det klart jag ställer upp. Han har varit så låst så länge och behvöer få roa sig lite! ;). Därför gott folk ska jag vara nykter nästa helg. Kulturnattahelgen dessutom. Kommer dock köra runt i stan på kvällarna.(om jag nu hittar en bil) För i gräsmyrs urskog sitter jag inte själv en hel helg. Det finns inte på världskartan (som min morbror Folke brukar säga;P) Det skulle dock vara himla mysigt att ha med sig någon. Men vem skulle liksom skippa kulturnatta föratt va med stackars mig i gräsmyr?! Näe, jag tänkte väl det!

Suckers, nu ska jag ut i solen och sätta mig ett tag. Eller kanske lägga mig och vila i soffan och vänta på att klockan ska bli tre. tjing.

1 kommentar:

Helenaaaa sa...

men lilla kakan, jag hade gärna varit med dig i gräsmyr, men jag tror att jag jobbar. eller vänta!? vilket datum är kulturnatta?? fasen jag tror att jag är ledig nästa helg. ja så om du vill ha lite sällskap så?? :) hoppas du får en supermysig kväll.. nu ska jag stänga butiken. pussar i massor min stjärna