fredag 1 maj 2009

Helt klart en kalasbra valborg igår.

Ikväll ska jag och Moa hänga lite och bli tjocka med hjälp av diverse gosaker. Var först tänkt bio och sånt men jag har inte råd att slänga ut pengar på det så vi ska chilla här hemma hos mig ist. Har halvångest föratt jag knappt varit ute något på hela dagen och himlen är klarblå. Men det har varit mys och ligga inne också såatt det jämnar ut sig.

Imorgon väntar besök i Bullmark. Hos farbror Micke med familj. Ska bli himla kul eftersom jag tycker sjukt bra om dom och vi ses alldeles för sällan. Även paps, lillebror, bror, farmor och farfar ska dit. Himla trevligt. Nå salladsbuffé eller vad det nu var har jag hört rykten om.. mmmmumms. :)

Nu, ska jag cykla på min rosa räcerhojj till ICA och möta upp lilltjoppas.

Trevlig helg på er!
puss

Inga kommentarer: