onsdag 20 maj 2009

Solen skiner. Jag är pigg och glad. Flyter på rätt bra på jobbet för en gångs skull också. Verkar bli en bra onsdag.

Förövrigt så spelar vi match sent ikväll. Eftersom att jag är ungefär världens sämsta fotbollsspelare så är jag faktiskt nervös. Vet inte för vad direkt. Göra bort sig kanske?! Näe, det är jag rätt van vid. Jag brukar inte vara så brydd. Men jag, spela fotboll, typ på rikt, alltså mot ett annat lag, är inte riktigt bra tror jag. Jag tror att jag kommer att bli lagets största besvikelse, men vetni.... jag bryr mig nog inte. Jag ska göra mitt bästa. Och mer än så kan folk faktiskt inte begära.. hah!

Va rätt skönt att få avreagera mig igår. I telefonen dock, men det behövdes. Få skrika lite och klaga över smått och stort. Bara få vara allt annat än glad. Sånna människor tycker jag om. Dom som absolut inte tar åt sig bara föratt jag är grinig och arg. Sånna som kan vara arga och griniga med mig. Som förstår varför jag är arg och grinig, och framförallt, ORKAR lyssna på mig när jag är arg, grinig och less. Precis som jag var efter träningen igår. Usch för gårdagen! Tror det är anledningen varför jag är på hyffsat bra humör idag, tillochmed på jobbet! Jag retar inte ens upp mig föratt folk går omkring och släpar på benen även fast allt ska vara klart idag. Jag är helt enkelt bara glad, och det hade jag tänkt vara helaste dagen!

Långledigt för de flesta i helgen. Hade varit min sista arbetsdag denna vecka om jag inte tagit på mig helgjobbet torsdag och fredag. Det behövs. Inte många timmars arbete och massor av pengar. Sitter inte helt fel. + att Moa ska följa mig på fredag så då känns det inte ens liiite jobbigt.

Nu blire sol på ballis under lunchen! Tjing

Inga kommentarer: