lördag 26 december 2009

Har hängt ute i nordmaling sedan igår. Haft otroligt trevligt och träffat en hel del gamla vänner. Blev rätt lugnt på alkoholfronten och det är jag glad för idag. Blir så himla sliten nuförtiden. Har egentligen inte tid att sitta här. Skulle varit hos Per och Vicky för länge sedan, men jag är lite seg. Vet inte vad jag ska ha för kläder, skor osv. Vet inte hur håret ska va osv osv.. jaa, sånadär tjejproblem. Är trött, och känner mig egentligen inte taggad. Känner mig på dåligt humör, känner mig förvirrad, tankespridd oså, men det ska nog bli lite bättre när man träffar allt folk och får i sig alkoholen. :)

Annars hatar jag julen. Bara pga att man äter så himla mkt och går upp typ 100 kg i vikt. Men ojojoj. Efter nyår startar mitt nya liv. Träna så mkt jag bara kan, och äta BRA mat. Nyttig mat osv. Är värdelös på sånt, men aja!

Näe, nu ringer folk och tjatar, kanske måste börja göra mig iordning ordentligt.

Ses i dimmaN!

Inga kommentarer: