torsdag 3 december 2009

Jag har fått nå skit i ögat just nu så jag ser knappt något. Det bara rinner och rinner och ögat är alldeles rött och svullet och svider å allt helvete. Inte nog med detta så blev det en lite incident igårkväll som gjorde att min tånagel låssna av någon konstig jävla anledning. Men ONT gjorde det, och det gör ont hela tiden när jag går. usch å fy. Halsen gör ont till och från och det känns verkligen som att jag kommer att bli sjuk eller något snart.

Sen skulle jag boka tvättid, men tror ni det fanns någon på hela veckan?!? Njae, det var knappt. Idag 13 fanns det. Så nu måste jag gulla lite med bettan och höra om det är ok att jag åker hem strax innan det. Har nästan inga rena kläder så det är ett ont måste att tvätta just nu. Det skulle vara så äckligt skönt med egen tvättmaskin..!..! Det är sjukt mycket på jobbet så egentligen finns det ingen tid. Men jag får stressa sönder och snabbkäka lunchen oså så kanske det löser sig.

Tjing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen Tack för fikat. Dina "Amerika"muffins var supergoda.Kram mor.