måndag 14 december 2009

Helgen har faktiskt varit rätt ok. Fredagen var bara lugn. Va med Vicky och köpte massa julklappar efter jobbet, sen käkade jag med henne och Per. Efter det gick jag upp till mig och hällde upp ett glas vin, började pynta granen, och såg Mysteriet på greveholm.

Lördagen va jag uppe med tuppen. Till vännäs föratt förbereda allt med hästarna innan julshowen, och sedan titta på den. Himla kul med tolkningen faktiskt. (och jag insåg hur mkt jag älskar min häst). Drog ut på tiden så allt blev fördröjt. Åkte till morsan efter det - hämtade ved till kvällen. Jag, Micke, Vicky och Per åkte ut till våran stuga i Rödåsel och spelade spel, drack och bara hade det mysigt. Höll på röka ihjäl oss också när vi gjorde upp elden där inne eftersom det rykte in så förbannat, men vi höll oss ute i kylan ett tag och vädrade ut, så vart det bättre! ^^ . Kvällens roligaste var händelsen angående Champinjonen. Eller, champion som Micke trodde det var. Det va himla kul.

1 kommentar:

tina sa...

det vore ju kul, men jag vill återuppta det och rida en gång i veckan. jag saknar det som bara den.