tisdag 29 december 2009

vänskap är det ända som föralltid ska hålla ihop världen!

Ikväll är en sånhär kväll där jag hatar allt. Jag hatar mig själv och alla i min närhet. Vissa mer än andra. Men speciellt hatar jag mig själv. Har inte ett piss att vara glad för just nu. Jag är less på att höra hur bra alla har det. Hur mysigt alla haft det under julen med sina respektive och bla bla BLA! . Julen har varit värdelös. Hela denhär veckan har varit värdelös. Allt är värdelöst. Jaa, ni hör ju hur jag låter. Det är en sån kväll ikväll somsagt.

Men.

Jag ser fram emot att träffa min moster i morgon. Hon entrar Umeå någongång på eftermiddagen har jag hört rykten om. Jag ser fram emot att min älskade storebror från göteborgs-trakterna kommer upp och hälsar på här strax efter nyår, för honom saknar jag enormt. Vad ser jag mer fram emot? Januari i största allmänhet kanske. Hoppas jag. Vill iaf.

Men, nu tänker inte jag tänka så. Ikväll hatar jag världen. Så ifall ni som ringt trott att jag inte hört telefonen eller något sådant har ni fel - jag har helt enkelt låtit bli att svara. Jag vill inte prata med folk jag tycker om nu! Verkligen inte, fuck off.

Inga kommentarer: