fredag 4 december 2009

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Har miljontals grejer jag skulle vilja ta upp, men låter bli. Halsen gör fortfarande ont, ögonen svider efter kvällens och nattens gråtande och jag är så trött så trött så trött så jag skulle kunna lägga mig platt på golvet och somna diiirekt!. Jag förstår inte varför jag blir mer och mer besviken varje gång. Jag måste lära mig. Inse. Typ en vattendroppe i havet - ibland!. Sjukt hur det kan vända snabbt.

Idag är jag nervös. I skolan var jag alltid den som skolkade när det var redovisningar föratt jag hatade att stå och prata inför klassen, men idag är bettan på möte, så jag ska få ta studiebesöket från lycksele. Typ 25 st studerande människor och JAG ska prata. Är egentligen inte så orolig föratt det ska bli dåligt, och sen är jag rätt duktig på prata i vanliga fall så blir det fel är det väl bara att prata på men ändå. Jag är ändå nervös. Och stressad. Och stressen borde jag kunna låta vara, men så tycker inte den. Stressen vill visst stanna i min kropp ändå. fuck it!

Äh, blir en nykter helg. Orkar typ inte ha kul. Är less. Känner mig obetydlig och värdelös. Känner mig gråtfärdig och är sjukt trött. Men dagen måste fixas. Fler sjukdomar går verkligen inte. Och jag är inte dirket den som "känner efter"....

Aja, fuck it. Måste ha kaffe.

2 kommentarer:

ti sa...

alltså inge rajtan tajtan på lördag?

Sandra sa...

Vi får se. Jag är inte omöjlig. Är nog med även om jag är nykter!