tisdag 29 december 2009

Klockan var 06,45 när jag entrade jobbet. Sist jag var tidig var ... ja, länge sedan! Det har snarare varit så att jag varit fem, tio minuter sen varenda dag. Har sovit pissdåligt inatt, dock somnade jag i hyffsad tid. Va rätt trött efter all skitsnack hos Anna de timmarna jag va där igår. Marica har kommit upp från södern och var också där så det pratades en hel del kan man väl säga! ^^ . Slingade håret litegran också.

Annars känner jag att denhär dagen kommer bli rätt värdelös, på många sätt. Men ska på stan efter jobbet, så då ska jag väl tröstshoppa bort de sista stackars kronorna jag har kvar på kontot!. Kommer få leva på nudlar typ två veckor eftersom jag insåg igår att det är över tre veckor kvar till lön.

äh, orkar inte gnälla. göra ett ryck innan kaffebreaket! ^ ^

Inga kommentarer: