onsdag 2 december 2009

När jag går till jobbet på morgonen så möter jag ganska mycket människor. Jag går alltid och lyssnar på Morgonzoo och man skrattar ju ihjäl sig ibland. Det jag inte tänker på är ju att de som jag möter tänker kanske inte på att jag lyssnar på radio utan tror säkert att jag går och skrattar bara för att. Eller kanske åt dom? Haha. Då när jag tänker på det skrattar jag ännu mera. Jag känner mig ganska dum faktiskt. Och skrattar lite till när jag tänker på hur dum jag känner mig.

Muffinsarna igår blev.... kanske inte det bästa jag gjort? Jag har en väldigt stor vana att låta saker och ting vara i ugnen liiiiiiite för länge. Samma sak igår. Men äh. I don´t care.

Blir nog att åka å träna efter jobbet om jag inte är död då. Men jag blir inte där speciellt länge. Har fortfarande lite ont i halsen och just nu har jag kraftig huvudvärk. Sen vill jag bara ligga och slömysa hela kvällen! :)

1 kommentar:

tina sa...

Jag kommer att fara och träna strax efter fem någon gång idag. Du far tidigare eller? :)