onsdag 22 juni 2011

Blir så fruktansvärt irriterad över att jag inte kan sova en natt utan att vakna 150 gånger, och att varje gång tro att jag försovit mig. Har varit så sen i söndags och det börjar bli irriterande.
Sen skulle jag träna på lunchen idag. Men en sucker som jag är glömde jag träningskläderna hemma, så det sög ju totalt. Inser när jag kolla schemat också, att det inte ens är något BP som jag trodde. Jag suger. Verkligen.

Blire BS kl 17.30 ist. Sen kanske en "shoppingsväng" förbi strömpilen på lunchen ist.

Förövrigt väntar jag innerligt på svaren från blodproven jag tog förra veckan. Borde komma när som helst. Sen är jag less på att träna å träna å träna å träna, utan att någonsin se några jävla resultat. Fryser snart Träna-kortet över sommaren, och då blir det att fara ut och springa istället. Har ju Iksukortet kvar ifall jag skulle få nått sug efter BP eller liknande. Kan ju även hänga på SPA nu över sommarn om jag känn före. :)

Aja, allt ba suger. Vi hörs

Inga kommentarer: