torsdag 23 juni 2011

Har hämtat ut mina nya älsklingar nu. Sååååå nöjd. Sååååå läckra. Nu måste jag bara vänta på att min fot ska bli 100% bra så jag inte riskerar att det blir värre.


Nu är det helg. Midsommar i morgon. Dop på söndag. Va förbi på barnens hus och köpte doppresent nyss. Jag ÄLSKAR barnens hus. Det saknas bara en unge så jag kan få hänga där lite oftare ;P.


Blir Pump ikväll som det ser ut. Taggar faktiskt. Gick sjukt bra sist, och efter lifegene-testerna så fick man se hur mkt muskler man har i kroppen vs fett. Nog föratt jag är fet, men jag hade sjukt mkt mer muskler än fett, så det va rätt kul att se.


GLAD MIDSOMMAR! Nu hoppas vi på bättre väder :)




1 kommentar:

Pernilla sa...

Men vafaaan! Jag hade tänkt köpa de översta (fast i beige) ju!! ;O
Haha, bra smak du har raring ;)
PUSS