söndag 26 juni 2011

Lovade ju att uppdatera med bilder å dyl ikväll, men sanningen är den att jag är på för dåligt humör just nu. Trivs verkligen inte i mig själv och jag önskar bara att jag kunde knäppa med fingrarna och få mig själv att inse, att oavsett hur mkt jag tränar så kommer jag alltid att vara "lite småfet" runt magen. "-Du har små bröst och stor rumpa", fick jag höra i torsdagskväll påväg ner till stan för lite gallej. Tack för den sa jag, skrattade och lät det vara. Det är inte så lätt att ens försöka acceptera sig själv alltid. Men jag försöker och gör mitt bästa, även fast jag aldrig lyckas. Jag måste lära mig att trivas med mig själv, och sluta bry mig om vad andra ska tycka. Love me or hate me, man borde inte bry sig om folk som inte tycker om en för den man är. Men det är lättare sagt än gjort.

Ikväll är det söndag. Jag är alltid extra deprimerad på söndagar. Speciellt innan jag ska gå å lägga mig. Därav detta inlägg. Känner bara att jag va tvungen att skriva av mig. Vinna en mille så man kunde ta bort magen, fixa brösten och sen se vad det skulle bli för skillnad.

Nä, allvarligt. Dagen i övrigt har varit bra. Fint dop för fina Nadja. Sedan iväg å bli bjuden på gott grillat till middag. Hoppas denna veckan blir okej. Hoppas att jag kommer få sova nått på nätterna och jag hoppas att solen kan titta fram. Behöver Dvitamin.

Ger er bilder i morgon innan jag drar å tränar eventuellt. Eller senare på kvällen. Får se hur jag känner det.
Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.muscles.se/alkohol-forstor-din-kropp-och-traning/